creatief

Al enige jaren ben ik bezig met schilderen. Deze werken kan je vinden op http://www.sannes.exto.nl

Voor al mijn andere creatieve uitspattingen ben ik deze blog gestart.
Daarnaast hangt mijn werk sinds begin 2011 ook in 't Achterhuus, zie voor meer informatie
http://www.achterhuus-ugchelen.nl

Bent u geïnteresseerd in mijn uitvinding, de haakM, dan kunt u een mail zenden aan sannes-art@kpnmail.nl.

zondag 17 juli 2011

sst

Hoi, ik kreeg de vraag of ik nog wel wat doe. Ja juist zoveel dat ik er niet aan toe kom om de blog netjes bij te werken. Maar daar gaat verandering in komen.



De afgelopen weken ben ik zeer druk geweest met de lengte meters, ik had er geen idee van hoeveel baby's er geboren worden totdat ik het "oude" idee een nieuw jasje gaf. Leuk natuurlijk al die kleine bijzondere wondertjes.



Soms wil je een broertje of zusje ook een klein kadootje geven. Nou daar zijn ook weer de leukste ideeen bij ontstaan. Om origineel te blijven heb ik ook daar een "oud" idee een nieuw jasje gegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten