creatief

Al enige jaren ben ik bezig met schilderen. Deze werken kan je vinden op http://www.sannes.exto.nl

Voor al mijn andere creatieve uitspattingen ben ik deze blog gestart.
Daarnaast hangt mijn werk sinds begin 2011 ook in 't Achterhuus, zie voor meer informatie
http://www.achterhuus-ugchelen.nl

Bent u geïnteresseerd in mijn uitvinding, de haakM, dan kunt u een mail zenden aan sannes-art@kpnmail.nl.

vrijdag 1 juli 2011

Lengtemeter

Hoe leuk is het om iets "eigens" te geven bij de geboorte van een kleintje? Onlangs kreeg ik deze vraag en daar is deze lengtemeter het resultaat van.
Zo leuk om te maken en als een kunstobject in de kinderkamer te plaatsen. De afbeeldingen hangen aan hangertjes zodat het altijd mogelijk is om deze te vervangen voor wat meer bij de leeftijd passende onderwerpen.
Ze zijn in opdracht te maken, dus mail gerust als je interesse hebt. Daarnaast zijn ze verkrijgbaar bij tAchterhuus in Ugchelen.


(www.achterhuus.blogspot.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten